неделя, 27 март 2011 г.

Дневна доза ужас

Влязох в интернет. Отделих се от страхотния свят, в който бях сама с мислите си, ноутпада, музиката, книгите, ... и каквото друго хубаво нещо се сетиш. И чая, разбира се, мой неизменен спътник!

Но дойде време за дневната ми порция ужас, почти толкова редовна при мен, както и пиенето на чай.

Влязох в лицето-книга и на едно място в най-скорошните новини се появиха следните публикации: "Една от готвачките на Слави лъсна гола в интернет", "Емануела размята голи цици", "Лора Караджова пя по гащи" ... по-надолу не посмях да скролна. Всъщност нямаше какво да скролвам, защото просто реших, че ще затворя тази страница.

Глупава, инстинктивна реакция. Както е и този пост.

Съжалявам за стила му. Осъзнавам колко му липсва литературна насоченост. Също така е изключително трудно едно кратко изречение да ми хареса, каквито са повечето тук. Но, разберете, не успях да вляза в настроение да звуча красиво, дори и сарказмът не ми се притече на помощ, защото това, което ме потресе, е толкова очевидно, че даже ми е трудно да го вложа в думи.

Но, типично по детски, реших, че трябва да изпищя. Не можех да го държа в себе си. И продължавам с кратките изречения, знам, но .. нека само още едно, за да събера мислите си.

Вдишвам дълбоко.

Опитвам се да формулирам проблема, макар че се надявам, че всеки разбира какво не е наред и без да чете надолу.

(Ама, че съм и аз! Всеки! Та нали ако беше всеки, нямаше да видя тези публикации!)

Виждам две много тревожни неща:

Първо: хората изключително много се впечатляват от голотата. ?!?! Как обществото ни е стигнало до там, че да се вълнува толкова много от едно голо тяло? Най-малкото всеки си има едно. Например. Обществото ни е болно. Ах, ти, властнико, който си измислил да отнемеш на хората най-естественото удоволствие, прекланям се пред твоя гений! Сега всеки е готов да се чувства щастлив и да работи за тебе, ако само им пускаш по едно бутче или гърда от време на време.

Второ: клюкарщина! Ужасна, ужасяваща, непростима кочина, в която всеки говори за другия!
Добре, добре, каквото и "феноменално" нещо е станало: защо, защо ще те интересува? Защо, защо, защо, защо ...

Не мога да отговоря. Не ми се пише повече. Казах повече от достатъчно.

Но ще се радвам, ако ти, знаещ читателю, ме просветлиш по въпроса. Има толкова феномени в общността, които не разбирам. И от които, по незнайни причини, ме боли...

Д-

Няма коментари:

Публикуване на коментар